jan

Samarbeidsavtale med Elfag

Norges Hytteforbund har inngått et samarbeid med Elfag!

Som medlem av Norges Hytteforbund vil du få tilgang til spesialpris på tjenester som EL-sjekken, rabatt på elektromateriell og en gunstigere timepris på ditt elektrikerarbeid.

Om Elfag - Elektrikerkjeden Elfag har medlemsbedrifter over store deler av landet. Når du kontakter din lokale Elfager, treffer du elektrikere som er opptatt av å finne de beste løsningene for deg, enten du trenger hjelp til små oppdrag, eller større oppussings-prosjekter.

Elektrikerkjeden Elfag består av 2 200 elektrikere spredt over store deler av landet. Når du kontakter din lokale Elfager, treffer du elektrikere som er opptatt av å finne de beste løsningene for deg, enten du trenger hjelp til små oppdrag, eller større oppussings-prosjekter.

Våre elektrikere sørger for at alle forskrifter holdes, og setter sin stolthet i å være pålitelige, engasjerte og ryddige. De garanterer i tillegg kvaliteten av både arbeid, materialer og utstyr i 5 år!

Er du medlem i Norges Hytteforbund vil du også få 10% rabatt på ordinær timepris* og 25 % rabatt på elektromateriell* (ikke tilbudsvarer). Gjelder ikke varmepumpe og elbillader med tilbehør. Du får også spesialpris på el-sjekk til kr 2 190,- inkl.mva. *Førpris er tilgjengelig hos din lokale Elfager.

Vi gleder oss til samarbeidet fremover! Besøk gjerne www.elfag.no for mer informasjon om hva de kan tilby!