jun

Ny samarbeidspartner - Intin AS!

Norges Hytteforbund og INTIN AS inngår samarbeid for smarte hytteløsninger

Norges Hytteforbund har inngått en nasjonal samarbeidsavtale med INTIN AS.
Avtalen sikrer hytteeiere enkle og trygge smartløsninger for effektiv strømstyring og -sparing, samt gir medlemmene økt kunnskap og innsikt om smarthusteknologi.

"Vårt mål er å hjelpe hytteeiere å forenkle hyttelivet ved å finne de beste løsningene for å spare strøm, penger og øke sikkerheten på hytta" sier Karsten Løvlid, Daglig leder i INTIN AS.

Om Intin AS

Intin er den uavhengige smarthus­leverandøren i Norge. Gjennom våre tjenester sørger vi for at alle kan nyte fordelene med et smart hjem. I en travel hverdag er det langt i fra alle som har tid eller lyst til å sette seg inn i det tekniske rundt et smarthus. Derfor konfigurerer vi logikk og automatikk for deg slik at alt er klart til bruk med en gang elektriker er ferdig med installasjon. Intin sikrer både boligeier og elektriker en god prosess for konfigurering, installering og bruk.

For folk flest

INTIN AS med sin lange erfaring innen smartteknologi sørger for at kundene får en god start på livet med smarthytte og at de får utnyttet løsningene til det fulle. Dette skjer gjennom tett oppfølging fra kundemøte til ferdig implementert løsning. Samarbeidet vil gjøre det enkelt for hytteeiere å høste gevinstene av smartteknologi.

INTIN sine løsninger for strømsparing utløser Enova-støtte som dekker 35% av utstyrs- og installasjonsutgifter, inntil 10.000,- pr hytte eller bolig. «Har medlemmet kjøpt elbillader på hytta eller boligen de siste 20 måneder – kan vi hjelpe med å finne en tilnærmet kostnadsfri løsning», sier Roger Johnsen, Salgssjef i INTIN AS.

Vegard Halvorsen, Daglig leder i Hytteforbundet, understreker viktigheten av samarbeidet. "Samarbeid med INTIN vil tilby medlemmene våre trygghet i kjøpsprosessen, samt gode og Enova-støttede smartløsninger for effektiv strømbruk og besparelser. Vi ser på dette som en svær attraktiv samarbeidspartner for våre medlemmer. Intin kan tilby smarte løsninger for å redusere strømforbruket og strømstyringen på hytta!"

Gratis kundemøter og oppfølging som medlem av NHF

Medlemmene vil få tilgang til gratis digitale kundemøter, prosjektering og uforpliktende tilbud, med tilpasning til individuelle ønsker og behov. Support av kunde i etterkant er og tatt med i avtalen.

Samtidig vil en få eksklusive medlemstilbud

Smartløsninger fra INTIN

I 2022 leverte INTIN AS over 3000 smarte boliger og hytter. Fokus fremover vil være Enova-rettede pakker, samt tilpasninger etter kundenes utvidede ønsker og behov.

«Med økte energipriser og ingen strømstøtte for fritidsbolig, er hytta kanskje den viktigste boligen å få installert Smart Strømstyring i.  Vi ser at etterspørselen etter våre løsninger øker markant i markedet. I tillegg til å spare penger, vil en og få god oversikt og mulighet til å ha kontroll over hytta hjemmefra. Dette forbedrer sikkerhet og komfort» avslutter Roger Johnsen.

Avtalen med INTIN starter fra og med mai.

Du som medlem kan kontakte INTIN direkte via:
Nettside: www.intin.no – her finner du den nye smarthusveilederen for alle.
Epost: post@intin.no
Telefon: 96 50 46 00

På bilde: Rune Viken, CTO, Roger Johnsen, Salgssjef og Karsten Løvlid, Daglig leder