jan

Norges Hytteforbund samarbeider med Byggstart

Byggstart er en anbudstjeneste som kobler privatpersoner, sameier og bedrifter med kvalitetssikrede entreprenører med relevant erfaring for deres prosjekt. Norges Hytteforbund samarbeider nå med Byggstart, og gjennom samarbeidet får medlemmer i Norges Hytteforbund en gratis rådgivningstime med en prosjektansvarlig i Byggstart.

• Målsetningen er å gjøre det enklere for våre medlemmer å finne riktige fagfolk til deres byggeprosjekt, om det så måtte være renovering, takskifte, bygging av anneks eller en helt ny hytte. Vi tror at Byggstart vil bli en god og nyttig samarbeidspartner som våre medlemmer kan støtte seg på, sier Vegard - Daglig leder i NHF

Byggstart samarbeidet med Norsk Hyttelag før sammenslåingen, og har nå gjenopprettet samarbeidet med Norges Hytteforbund.

• Vi er glade for å fornye samarbeidet med Norges Hytteforbund, og ser fram til å ta godt imot hytteeiere som er klare for et nytt bygg- eller renoveringsprosjekt, sier Andreas Jebsen, daglig leder i Byggstart.

Byggstart.no

Byggstart drifter nettsiden byggstart.no hvor kunder kan lese seg opp på alle de ulike bygg- og renoveringstiltakene, både for primærboliger og hytter. Her finner du informasjon om alt fra gjennomsnittlige priser og søknadsplikt til tidsbruk, nødvendig kompetanse og sluttdokumentasjon.

Hvilke fordeler for NHF sine medlemmer?

Som medlem i Norges Hytteforbund vil du nå kunne få en gratis rådgivningstime med en av Byggstarts dyktige prosjektansvarlige når du registrerer ditt byggeprosjekt på nettsiden. Her vil du kunne få svar på eventuelle spørsmål du måtte ha, råd om hvordan du burde gå videre med entreprenører og hva slags priser du burde forvente deg for akkurat ditt prosjekt.

• Vi sørger for at all nødvendig informasjon er på plass for å kunne koble deg med de rette entreprenørene, og gir råd om budsjett, tidsplan og anbudsunderlag. Når prosjektet er klart for å prises, blir du koblet med entreprenører som er godt kvalifisert for nettopp ditt prosjekt, og som har kapasitet i det aktuelle tidsrommet, forklarer Jebsen

Tilbudene mottar du direkte fra hver enkelt entreprenør. Det er entreprenørene som finansierer Byggstart, og det er både helt uforpliktende og gratis å bruke Byggstart. Entreprenøren som kontakter deg har alle vært gjennom en grundig kvalitetssikringsprosess. Byggstart undersøker løpende referanser, økonomi og godkjenninger til entreprenører, og intervjuer også ledelsen når en ny bedrift blir med i nettverket.

• Vi må kun ta forbehold om at vi faktisk dekker området hvor hytta ligger, sier Andreas.

Slik gjør du det

1. Registrer ditt prosjekt på Byggstart.no
  2. Husk å oppgi medlemsnummeret ditt i Norges Hytteforbund.
  3. Byggstart tar kontakt med deg på telefon innen kort tid