mar

Kan du tenke deg å bidra?

Årsmøtet i NHF avholdes i april og alt foregår digitalt. I år er det flere av styrets medlemmer som har sittet ut sin periode. Det har vært vrient å rekruttere nye styremedlemmer og derfor forsøker vi her å komme i kontakt med potensielle personer som kunne tenke seg å sitte en periode på 2 år.

Vi ser sikre på at det finnes mange kandidater der ute som kan gjøre en utmerket jobb sammen med oss. Med daglig leder på plass er de administrative oppgavene godt ivaretatt.

Vennligst send inn forslag til norges@hytteforbund.no. Alle forslag vil bli behandlet konfidensielt. Nøl ikke med å sende inn forslag - eller kanskje du har lyst til å bidra?

De fleste møter foregår digitalt og vi oppfordrer kvinner til å søke.

Du kan høre mer om hva dette går ut på ved å sende en mail til norges@hytteforbund.no eller ringe direkte til vår styreleder Trond G. Hagen, mob 905 46 528.