feb

Behov for internett på hytta?

Norges Hytteforbund og Brdy AS har inngått en samarbeidsavtale! Dette gir NHF sine medlemmer muligheten til å tegne en gunstig avtale for internett på hytta eller hjemme. Er du medlem i NHF og ikke er fornøyd kvaliteten på nettet du har på hytta? Ta en titt på Brdy sine løsninger som garanterer stabilt og godt nett!

Kort om samarbeidet

Vi har gleden av å annonsere at Brdy AS og NHF har inngått et samarbeid!

Jonas Wille - Brdy AS

Bestiller du trådløst 5G bredbånd på hytta får du nå i tillegg til markedets beste løsninger løpende 50 kroner per måned i rabatt ut 2024! Det er enkelt å sette opp, og du er rett på nett med en liten antenne på vindu eller vegg. Du har også mulighet til å fryse abonnementet dersom du i en periode ikke bruker hytta. Les mer om oss på www.brdy.no

Vi jobber for at alle skal ha tilgang på raskt og stabilt internett - uansett hvor de bor

Jonas Wille - Brdy AS

Hva tilbyr Brdy til hyttekundene sine

Selv om vi er eksperter på å tilby internett der andre ikke kan, syns vi at pris er like viktig. Derfor har vi nå senket prisene ytterligere. Nå får du «hyttepakker» helt ned i 449,- per mnd.

En uavhengig undersøkelse gjort av magasinet Dine Penger viser at Brdy ligger nederst på prisstigen.

Uansett om du trenger den minste hyttepakka eller de litt større pakkene beregnet på flere som streamer samtidig, er du sikret en lav pris – uten at det går utover kvaliteten på nettkapasiteten.

Den minste hyttepakka gir deg hastigheter på 10 Mbps og passer for 1-3 personer med moderat bruk av nettet til epost og Facebook. Denne får du nå til kun 449,- per mnd.

Hyttepakka for normalhusstanden, 3-4 personer med PC og mobil, flere streamer samtidig. Her vil behovet være fra 30 Mbps og oppover. Kun 499,- per mnd.

Litt større pakke 60 Mbps, kun 549,- per mnd.

Enda større pakke hele 100 Mbps kun 629,- per mnd. Med denne pakka er du sikret om dere er flere som ønsker å streame, spille online å benytte hjemmekontor samtidig.

Kort om Brdy AS

Brdy er et internasjonalt børsnotert selskap som leverer trådløst bredbånd til privatpersoner, bedrifter og offentlige virksomheter. Selskapet ble etablert i 2003, og i dag er vi 25 ansatte med hovedkontor på Rosenholm Campus.

*For å få fordelene som NHF medlem er det viktig at man bruker portalen i linken over. (NHF medlemmer vil ikke bli påvirket av en prisøkninger inneværende år.