apr

Er du vår nye Organisasjonssekretær?

Norges Hytteforbund skal forsterke sitt politiske og organisatoriske arbeid, og  søker derfor etter en organisasjonssekretær i 50 % stilling. Kanskje er du pensjonist, eller har et ønske om å trappe ned til en redusert stilling mot slutten av karrieren som yrkesaktiv? Det er uansett en fordel om du har erfaring fra hyttelivets mange sider.

Som organisasjonssekretær i Norges Hytteforbund vil du være forbundets ansikt mot medlemmer, eksterne samarbeidspartnere og leverandører når de kontakter oss. Du vil få ansvar for å behandle alle henvendelser til forbundet, som kommer gjennom direkte henvendelse, mail, pr. post eller via sentralbord, Som organisasjonssekretær skal du da formidle henvendelser til forbundet videre til styret, styremedlemmer med spesielt saksansvar eller eventuelt til forbundets advokat.  I tillegg har du ansvar for å betjene og drive forbundets administrative oppgaver etter retningslinjer gitt fra styret.

Arbeidsoppgaver

• Bemanne og drive forbundets kontoradministrasjon- og -lokaler
  • Håndtere kontakt med forbundets medlemmer, samt forvalte forbundets medlemsregister
  • Ta ut oppdaterte rapporter fra medlemsregister og database ved behov
  • Fungere som styrets sekretariat og utarbeide grunnlagsdokumentasjon til styret ved behov
  • Innhente relevante høringsdokumenter fra departementene og sende forbundets høringsuttalelser i retur
  • Håndtere leverandører og forbundets kommersielle partnere på oppdrag fra styret
  • Utsendelse av medlemskontingenter og andre fakturaer
  • Oppfølging av fakturaer mot styrets kasserer og eksternt regnskapsbyrå
  • Enkelt redaksjonelt arbeid i forbindelse med forbundets hjemmeside, medlemsblad og facebookside
  • Diverse forefallende arbeid

Faglige og personlige kvalifikasjoner

• Erfaring fra liknende stilling er en fordel
  • God økonomisk forståelse
  • Erfaren bruker av MS Office pakken samt Facebook
  • Flytende norsk, skriftlig og muntlig
  • Helst erfaring fra organisasjonslivet
  • Samfunnsengasjert og har sans for politisk arbeid
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Samvittighetsfull og løsningsorientert

Hvordan søke?

VIKARPARTNER BEMANNING er et veletablert vikar- og rekrutteringsselskap som bistår det private og offentlige næringsliv med alle typer bemanningsløsninger. VIKARPARTNER skal hjelpe oss i Norges Hytteforbund med rekrutteringen av den rette kandidat til jobben. Ta kontakt med Iva Velle, tlf. 66775996 eller mail iva.velle@vikarpartner.no. Søknad sendes snarest, men senest innen 25. april.

Les Finn-annonsen her.