Foto: Markus D. Sanden
feb

Bli med på hyttetinget 2019

Velkommen til Hyttetinget 2019!

[/vc_column_text][dt_default_button link="url:https%3A%2F%2Fhytteforbund.no%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F04%2F2019-A%CC%8Arsm%C3%B8tedokumentasjon.pdf|||" size="big" button_alignment="btn_center" css=".vc_custom_1556276836249{margin-bottom: 25px !important;}"]Se årsmøtedokumentasjon[/dt_default_button][/vc_column][/vc_row][vc_row type="vc_default" css=".vc_custom_1549960765502{background-color: #ededed !important;}"][vc_column][vc_column_text]

Meld deg på til hyttetinget her:

[/vc_column_text][gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"][vc_column_text]

Det er ikke krav til påmelding for å delta på Hyttetinget, men det gjør at vi kan beregne størrelse på lokaler og servering.

Ved å sende dette skjemaet godtar du at vi lagrer informasjonen du fyller inn. Vi kommer ikke til å bruke informasjonen annet enn i forbindelse med dette arrangementet.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Det er lørdag den 27 april som er dato for Hyttetingets samling i år. Dagen faller sammen med HYTTEMESSEN på Hellerudsletta rett ved, og våre medlemmer kan med fordel kombinere et besøk på HYTTEMESSEN med deltakelse på Norges Hytteforbunds årsmøte, «Hyttetinget». I tillegg tilbyr vi et interessant faglig foredrag om lovregler hyttefolk stadig støter på, og som mange av medlemmer er opptatt av. Så reserver allerede NÅ denne datoen for en interessant «Hyttedag»!

Stedet for årets samling er Quality Hotel Olavsgaard , Hvamstubben 11, 2013 Skjetten, og vi starter kl 1200 med foredrag v. advokat Nicolaisen:
Veien til Hytta: Hva sier lovverket om hytteeieres vedlikeholdsplikt for private vegløsninger og privat opparbeidelse av friluftsområder?

Så – kl 13.00 settes vårt årsmøte med følgende poster slik våre vedtekter fastsetter:

1. Godkjenning av innkalling og dagsorden.
  2. Valg av møteleder, referent og to stemmeberettigede til å undertegne protokollen.
  3. Styrets årsberetning.
  4. Godkjenning av forbundets regnskap for de to årene samt revisors beretning.
  5. Behandling av styrets forslag og innkomne forslag.
  6. Behandling og godkjenning av Handlingsplan.
  7. Fastsetting av kontingent for de kommende to år.
  8. Godkjenning av budsjett for kommende år og fastsetting av budsjettramme for det
    etterfølgende år.
  9. Valg.

Styret vil i år fremme diverse forslag til oppdatering av vedtektene, bl.a vil Styret foreslå
at det heretter skal avholdes årsmøte hvert år – og ikke Hytteting hvert annet - , samt en
rekke andre mindre justeringer. En samlet oversikt over innkomne forslag og den eksakte
ordlyd i disse som Hyttetinget skal ta stilling til, vil legges ut på våre hjemmesider
www.hytteforbund.no senest to uker før hyttetinget settes.
Lettere servering for våre medlemmer.

VI ØNSKER VÅRE MEDLEMMER VELKOMMEN TIL HYTTETINGET 2019. MØT OPP PÅ OLAVSGAARD HOTEL LØRDAG 27 APRIL KL 12.00!