Norsk Hyttelag og Norges Hytteforbund er fra 1. oktober samlet under samme paraply.
okt
6
2022

Har du planer om å utvide? 

Fjellheimhytta er opptatt av å forvalte utmarka på best mulig måte. Vi er klar over at mange mener utbyggingshastigheten går for fort. I de senere år er det fjellregionen som mest merker det største «trykket». 

I disse dager sender Norges Hytteforbund ut vår enkle spørreundersøkelse. Vår erfaring som hytteleverandør er at mange forteller oss at hytta har blitt det nye samlingstedet for familien. Ja, vi kan på mange måter si at hytta er den nye «odelsgården». Når storfamilien samles, vil det etter hvert melde seg behov for å utvide hytta. 

Derfor ønsker vi å spørre hytteeiere om hva de ønsker seg når utvidelser aktualiseres. Er det påbygg som er mest aktuelt eller kanskje et anneks? 

MINDRE HYTTER GIR MINDRE FOTAVTRYKK 

Ingen er tjent med at utmarka utbygges/nedbygges og derfor mener vi mindre arealbruk i utbygging kan være en vei å gå. Det er hovedårsaken til at vi er så opptatt av dette og er glade for å få dele våre tanker og ideer med Norges Hytteforbund sine medlemmer. 

Vårt mål er å bygge mindre og smartere, og utnytte tomtearealet på beste måte. 

Vi håper dere vil sette av noen minutter til å svare på undersøkelsen. Alle som deltar, blir med i trekningen av tre bålpanner fra Espegaard.

FJELLHEIMHYTTA som både utvikler nøkkelferdige hytter på hyttefelt og leverer byggesett, kommer nå med mindre varianter som også kan brukes som gjestehytte til eksisterende hytter. Her vil det være mulig å velge bort kjøkkenet slik at det f.eks. kan brukes som en ekstra stue til barna og ungdommene. Det blir også utviklet små anneks med noe enklere funksjonalitet, men i samme gode Fjellheimhytta- kvalitet. Fjellheimhytta blir produsert i Norge i samarbeid med Optimera. De prefabrikkerte elementene er laget inne på fabrikk for best mulig kvalitet upåvirket av vær og vind, eller andre uforutsette ting. Byggemetoden muliggjør raske leveranser med garantert pris.
Del artikkel

Legg igjen en kommentar

Du må være logget inn for å kommentere
chevron-down