Innmelding privatperson

[vc_row css=".vc_custom_1448020719060{margin-top: 20px !important;}"][vc_column width="1/2"][vc_column_text]Medlemskap for privatpersoner gir deg tilgang til kjøps- og salgskontrakter, gratis juridisk bistand (1 time) og rådgivning i saker som angår din hytte med mer. Kontingenten er kr 500,- pr. kalenderår og oppsigelse må sendes skriftlig.

If forsikring tilbyr 30 dager gratis forsikring og Gudbrandsdal Energi tilbyr noen av Norges beste strømavtaler.

Som medlem vil du også motta vårt medlemsblad Hytte & Fritid og få tilgang til tidligere årganger via medlemsinnlogging på nettsiden. Her kan du lese om en rekke juridiske saker vi har vært igjennom.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][gravityform id="4" title="false" description="false" ajax="false"][/vc_column][/vc_row][vc_row css=".vc_custom_1448020719060{margin-top: 20px !important;}"][vc_column offset="vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs"][vc_column_text][register_form id="4" logged_out_header="Bli medlem nå!" logged_in_header="Forny abonnementet"][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

chevron-down